Menu

Et normalt hjemmeside projekt med udarbejdelse af visuel identitet tager i gennemsnit 30–35 forretningsdage fra vi går igang til siden er i drift.

Længden på et projekt afhænger dog af mange forskellige parametre blandt andet hvor hurtig responstid kunden har på revisioner, hvor afklaret kunden er om sine ydelser og brand, aflevering af indhold og lignende.

I løbet af projektet og inkluderet i projektets pris er der to revisionsgennemgange. Ekstra revisionsgennemgange vil blive faktureret oveni projektets pris á almindelig timepris.

For at gøre processen nem og gnidningsfri vil jeg gerne have så meget indhold fra dig som muligt inden vi går igang.

Dette kan være indhold i form af:

  • Tekster til sitet
  • Ønsker til menustruktur
  • Dit logo i høj opløsning eller andet grafisk materiale der knytter sig til dit brand hvis dette forefindes
  • Billedmateriale
  • Login til diverse andre teknologier som siden skal kunne snakke sammen med for eksempel MailChimp eller din Facebook side
  • Evt. FTP og database koder

Jeg vil naturligvis også kunne hjælpe dig med at udarbejde ovenstående inhouse hvis der er behov for det og jeg har desuden et løbende samarbejde med meget dygtige fotografer, tekstforfattere og videoproduktionsselskaber.

Det er vigtigt løbende at opdatere WordPress, plugins og tema samt huske at tage backup. Hvis dette ikke er noget du selv ønsker at gøre kan jeg på det varmeste anbefale mine dygtige samarbejdspartnere Christian F. Behrens eller René Sejling
der tilbyder forskellige serviceaftaler.

Efter projektets overdragelse er Digital Tales ikke ansvarlig for opdateringer, kompatibilitets problemer eller andre problematikker der kunne opstå på baggrund af manglende opdatering og vedligeholdelse af produktet.

Jeg tilbyder ikke hosting men kan på det varmeste anbefale UnoEuro. Er du bosiddende i udlandet anbefaler jeg også Bluehost.

Digital Tales er ikke ansvarlig for server nedetid, email problemer eller andre server-side problematikker.

Betaling for mine løsninger foregår ved at:

50% af projektets beløb opkræves ved faktura inden projektstart. Dette beløb er ikke refunderbart. Når beløbet er modtaget på min konto påbegyndes arbejdet. De resterende 50% betales når projektet er afsluttet men før materiale er overdraget og siden er i drift

Ved større projekter deles betalingen op i tre:

  • 50% af projektets beløb opkræves ved faktura inden projektstart
  • 25% midtvejs
  • og de resternede 25% når projektet er afsluttet men før materiale er overdraget og siden er i drift

Ja, jeg har åbent for telefonisk henvendelse og mails mandag og tirsdag fra 09.00 til 16.00 samt torsdag og fredag fra 09.00-16.00. Henvendelser besvares ikke i weekenden eller på helligdage.

I begyndelsen af hvert projekt afholder jeg et afklarende møde med dig som er med til at sikre vi er enige om retningen for projektet både visuelt og udviklingsmæssigt. Skulle den uheldige situation opstå at du ikke er tilfreds med mit arbejde betaler du ikke for de resterende 50% af projektets beløb.

Digital Tales kan altid vælge at afslutte et samarbejde hvis det findes væsentlig årsag hertil – feks. urimelige krav i forhold til projektets omfang eller anden upassende opførsel som manglende respons eller kommunikation fra kundens side. I dette tilfælde vil der blive sendt en faktura på antal timer á almindelig timepris der er brugt på projektet indtil dags dato for samarbejdets ophør.