skip to Main Content

Intranet på abonnement


Dette indhold er sponsoreret

I dag, på diverse arbejdspladser, er den interne kommunikation mindst lige så vigtig som den eksterne. Den skal prioriteres, især fordi hvis den interne kommunikation ikke lykkes, så svækkes motivationen blandt medarbejderne, og dette kan ses i virksomhedens succes og produktivitet. Den interne kommunikation kan publiceres analogt, men også i form af medarbejderblade eller på det velkendte intranet – og det populære intranet har været igennem nogle rekonstruktioner i årenes løb.

Vi er nu langt fra tiden, hvor intranettet blot var en intern kommunikationsplatform der indeholdt medarbejderhåndbog, massage-booking og frokostmenuen. I dag stiller vi i stedet højere krav, og betragter intranettet som en tovejs kommunikationskanal og central samarbejdsplatform, der kan løfte hele virksomhedens produktivitet. Denne vigtighed vil Delegate gerne sætte fokus på og tilbyder virksomheder intranet på abonnement – altså et mere moderne og enkelt intranet. Dette abonnement er baseret på et standard intranet i skyen med en lang række features og funktionaliteter, der altid spiller sammen og holdes opdateret.

Abonnementbaseret løsning

Umiddelbart kan det virke uoverskueligt at starte påny med et nyt intranet, men med Delegates abonnementsbaserede løsning er investeringen minimal på mange måder. Du får en månedlig fast ydelse på over 24 måneder, for et standard Office 365 intranet i skyen på abonnement. Ydermere får du en standardkonfiguration, sammensat ud fra den erfaring og indsigt som Delegate har tilegnet sig. Dertil får du den grundlæggende opsætning, hvilket betyder at Delegate bruger 5 dage på at lave en forside til intranettet, tre vigtige kommunikationssider, konfiguration af de vigtigste webparts, sørger for workshops og sikrer sig at dine medarbejdere bliver trænet i programmet. Samtidig tilbyder Delegate løbende konsulentydelse over de 24 måneder, når du får brug for en hjælpende hånd og en sparringspartner.

Denne abonnementbaseret løsning er en simpel og enkel udgave af et intranet baseret på standard Office 365. Der er altså ingen usete tilretninger og du får stor glæde af løbende opdateringer fra Microsoft. Og sidst, men ikke mindst kan du nyde fordelene ved det moderne intranet.

Det moderne intranet

Det moderne intranet er fremstillet i skyen, altså i iCloud som et intranet. Det er en digital arbejdsplads og samarbejdsplatform, der giver jeres medarbejdere målrettet og nødvendig information, samt adgang til digitale samarbejdsværktøjer. Det er en platform hvor ansatte kan søge, finde og dele viden, se hvad kollegerne arbejder med, samt bidrage til og lære af hinandens arbejde. På den måde fungerer intranettet ikke kun som envejskommunikation og er dermed ikke blot et sted, medarbejderne skal besøge hver morgen for at komme på internettet. Ved at gøre det til en samarbejdsplatform, kan I løfte den samlede værdi af virksomhedens interne kommunikation, ved brug af simple metoder. Dette kan I fordi et Office 365-baseret cloud-intranet besidder et utal af fordele og værktøjer, der styrker den interne kommunikation, det interne samarbejde og hermed virksomhedens produktivitet.

Målbart intranet

Én blandt mange af fordelene ved et abonnementsbaseret intranet, er at I kan måle brugen af platformen og få et visuelt overblik over samarbejdet i virksomheden på tværs af afdelinger, funktioner og lokationer. Hermed kan I se, om der er afdelinger der ikke samarbejder, selvom det ville være fordelagtigt, godt samarbejde giver en sund forretning.

Back To Top